Typology of Potential Benefits of Mass Customization Offerings for Consumers and the Demand of Different Age Groups: An Exploratory Study on the Customer Perspective on Mass Customization


Bauer, Hans H. ; Schüle, Anja ; Jeffery, Dennis W.


Dokumenttyp: Konferenzveröffentlichung
Erscheinungsjahr: 2007
Buchtitel: Extreme Customization : Proceedings of the MCPC 2007 World Conference on Mass Customization and Personalization; October 7-9, 2007 at the Massachusetts Institute of Technology; October 11-12, 2007 at the HEC Business School Montreal
Autor/Hrsg. des Buches
(nur der Erstgenannte!)
:
Piller, Frank Thomas
Ort der Veröffentlichung: Cambridge, Mass.
Verlag: Massachusetts Inst. of Technology
Sprache der Veröffentlichung: Englisch
Einrichtung: Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Fachgebiet: 330 Wirtschaft

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Zitationsbeispiel und Export

Bauer, Hans H. und Schüle, Anja und Jeffery, Dennis W. (2007) Typology of Potential Benefits of Mass Customization Offerings for Consumers and the Demand of Different Age Groups: An Exploratory Study on the Customer Perspective on Mass Customization. In: Extreme Customization : Proceedings of the MCPC 2007 World Conference on Mass Customization and Personalization; October 7-9, 2007 at the Massachusetts Institute of Technology; October 11-12, 2007 at the HEC Business School Montreal 2007 Cambridge, Mass. [Konferenzveröffentlichung]



+ Suche Autoren in

+ Aufruf-Statistik

Aufrufe im letzten Jahr

Detailierte Angaben



Sie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail


Actions (login required)

Eintrag anzeigen Eintrag anzeigen