Diachrone Medienanalyse: Zur Analyse multimodaler Vertextungsstrategien in historischer Sicht


Eckkrammer, Eva Martha


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2011
Book title: Medientheorien und Multimodalität : Ein TV-Werbespot - Sieben methodische Beschreibungsansätze
Page range: 190-215
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Schneider, Jan Georg
Place of publication: Köln
Publishing house: Halem
ISBN: 978-3-86962-015-2
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Sprach- u. Medienwissenschaft I (Eckkrammer)
Subject: 400 Language, linguistics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Eckkrammer, Eva Martha (2011) Diachrone Medienanalyse: Zur Analyse multimodaler Vertextungsstrategien in historischer Sicht. Köln 190-215 [Book chapter]



+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item