Wie hängen Wissen und Handeln in der Sprachförderung zusammen? : Eine explorative Untersuchung der Sprachförderkompetenz frühpädagogischer Fachkräfte


Ofner, Daniela


URL: https://www.researchgate.net/publication/303749439...
Additional URL: http://www.vep-landau.de/ep/2014-jg-28/abstract-of...
Document Type: Article
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Empirische Pädagogik : EP
Volume: 28
Issue number: 4
Page range: 302-318
Place of publication: Landau i.d. Pfalz
Publishing house: Empirische Pädagogik
ISSN: 0931-5020
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Anglistik I - Anglistische Linguistik (Tracy 1995-)
Subject: 400 Language, linguistics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Ofner, Daniela (2014) Wie hängen Wissen und Handeln in der Sprachförderung zusammen? : Eine explorative Untersuchung der Sprachförderkompetenz frühpädagogischer Fachkräfte. Empirische Pädagogik : EP 28 4 302-318 [Article]



+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item