Customer-Based Brand Equity in the Team Sport Industry : Operationalization and Impact on the Economic SuccessBauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp
|
Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp (2005) Customer-Based Brand Equity in the Team Sport Industry : Operationalization and Impact on the Economic Success. European Journal of Marketing : EJM 39 5/6 496-513 [Zeitschriftenartikel] |
BASE:
Bauer, Hans H.
;
Stokburger-Sauer, Nicola
;
Schmitt, Philipp
Google Scholar: Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp
Google Scholar: Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp
Aufruf-Statistik
Sie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail
Actions (login required)
![]() |
Eintrag anzeigen |